رسانه خبری فریدنیها

{ اولین رسانه خبری و اطلاع رسانی شهرستان فریدن }

> اخبار شهرستان فریدن اخبار شهرستان فریدونشهر اخبار شهرستان چادگان اخبار شهرستان بویین میاندشت اخبار روز ایران و جهان موضوعات عمومی سایر موضوعات 😷 #کرونا_را_شکست_میدهیم ☰ فهرست موضوعات اصلی

۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

سامانه الکترونیکی استعلام و آزاد سازی سهام عدالت، برای استفاده تمام سهام داران سهام عدالت، راه اندازی شد

sahamedalat.ir

با توجه به انتقال مسئولیت و مدیریت طرح ملی سهام عدالت از سازمان خصوصی سازی به شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات)، سامانه استعلام و آزادسازی سهام عدالت به نشانی اینترنتی:

🌐 www.sahamedalat.ir

توسط شرکت سمات، طراحی و راه اندازی شده است.

 

◽️این سامانه به منظور مشاهده اطلاعات صورت وضعیت دارایی سهام عدالت و ثبت درخواست فروش الکترونیکی برای آن دسته از سهام دارانی است که روش آزاد سازی مستقیم را انتخاب نموده اند.

۳۸۳۹ بازدید | ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ ۱۶:۵۳ ۰ نظر
ادامه مطلب...

تصمیم وزارت بهداشت برای بازگشایی دانشگاه‌ها اعلام شد

salamat.gov.ir

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با ابلاغ دستورالعمل فاصله‌گذاری اجتماعی، الزامات فعالیت دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی را از ۱۷ خرداد اعلام کرد.

 

◽تمامی افراد اعم از اساتید، دانشجویان و پرسنل باید در سامانه خوداظهاری وزارت بهداشت (salamat.gov.ir) ثبت نام نموده، در صورتی که علائم بیماری را نداشتند فرم مربوط را پرینت گرفته و پس از امضا فرم را به مدیر آموزش یا مسئول دانشکده تحویل دهند.

۴۰۴ بازدید | ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ ۱۴:۴۸ ۱ نظر

حذف فرآیند تمدید اعتبار دفترچه درمانی و استفاده از سامانه استحقاق

معاون بیمه ای اداره کل تامین اجتماعی استان:

◽از امروز، فرآیند مراجعه بیمه ‌شدگان و مستمری‌ بگیران به شعب رسمی سازمان تامین اجتماعی برای تمدید اعتبار دفترچه درمانی حذف و استفاده از سامانه استحقاق درمان جایگزین آن شده است.

 

◽مراکز درمانی و داروخانه ها می توانند با وارد کردن کد ملی مراجعه کنندگان، استحقاق درمان آنان را بررسی کنند.

 

◽بیمه شدگان نیز می توانند برای بررسی و کنترل استحقاق درمان خود به نشانی medical.tamin.ir و darman.tamin.ir و pwa.tamin.ir و ep.tamin.ir مراجعه و یا شماره *1666# و 4*1420#* را از طریق تلفن همراه وارد کنند.

۴۶۲ بازدید | ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ ۱۷:۱۴ ۰ نظر