sahamedalat.ir

با توجه به انتقال مسئولیت و مدیریت طرح ملی سهام عدالت از سازمان خصوصی سازی به شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات)، سامانه استعلام و آزادسازی سهام عدالت به نشانی اینترنتی:

🌐 www.sahamedalat.ir

توسط شرکت سمات، طراحی و راه اندازی شده است.

 

◽️این سامانه به منظور مشاهده اطلاعات صورت وضعیت دارایی سهام عدالت و ثبت درخواست فروش الکترونیکی برای آن دسته از سهام دارانی است که روش آزاد سازی مستقیم را انتخاب نموده اند.

◽️با توجه به تمدید مهلت انتخاب روش آزاد سازی تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۹، هنوز فرصت انتخاب روش آزاد سازی بصورت مستقیم، برای سهام داران سهام عدالت فراهم است.

 

◽️در این سامانه جدید، با انتخاب گزینه مشاهده دارایی سهام عدالت، پس از ورود شماره ملی، برای اعتبار سنجی هویت شما، یک پیامک به شماره تلفن همراهی که پیش از این در هنگام انتخاب روش آزاد سازی سهام عدالت در samanese.ir ثبت کرده بودید، ارسال خواهد شد.

 

◽️پس از وارد نمودن کدی که از طریق پیامک دریافت کرده اید، اطلاعات کل پرتفوی سهام عدالت شما شامل اطلاعات میزان دارایی سهام شما در ۳۶ شرکت بورسی سهام عدالت، نمایش داده می شود.

 

◽️با توجه به اینکه هنوز فرصت انتخاب روش آزاد سازی سهام عدالت از طریق سامانه samanese.ir برقرار است، طبیعتا اطلاعات سامانه جدید کامل نبوده و باید منتظر بود تا اطلاعات نهایی از سوی سازمان خصوصی سازی برای شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه ارسال شود.

 

◽️پایه و اساس اطلاعات سامانه جدید بر مبنای اطلاعاتی است که سازمان خصوصی سازی اعلام کرده. لذا در ثبت اطلاعات خود در سامانه سهام عدالت، به ویژه شماره تلفن همراه و شماره شبا، دقت فرمایید. چرا که ادامه کار بر اساس آن اطلاعات خواهد بود.

 

◽️قرار است با استفاده از این سامانه، سهام داران قادر باشند مستقیما نسبت به فروش سهام عدالت خود اقدام نمایند.