✍🏻 بسم الله الرحمن الرحیم

 

سالی دگر بر رسانه فریدنیها گذشت و عدد ( ۵ ) را مُهری زد بر اعتبار و سابقه چند ساله مان ... هم اینک مفتخریم و بر خود میبالیم که به لطف و حمایت شما شهروندان گرانقدر ، توانسته ایم ، به عنوان اولین ، پرمخاطب ترین و پربیننده ترین رسانه مجازی منطقه ، در عرصه اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای فریدن بزرگ ، در خدمت شما عزیزان باشیم.

پنج سال پیش ، درست در همین لحظه بود که فریدنیها در قالب یک کانال با ۲۰۰ عضو ، فعالیت خود را آغاز و طی این سالیان با پوشش خبری منطقه ، تلاش و جلب اعتماد شما شهروندان ، مخاطبین واقعی خود را به بیش از ۱۰ هزار نفر رساند. با توجه به آمار بدست آمده ، اکثر مسئولین شهرستان ، این رسانه را دنبال کرده و یکی از مزیت های مهم برای ما میباشد.

 

👑 گنجینه ارزشمند فریدنیها ، چیزی نیست جز شما مخاطبین عزیز ، که طی این سالیان ، با عضویت در این رسانه و پیگیری لحظه ای ، ارزشی دو چندان بر گنجینه فریدنیها افزوده و محرک و مشوق فعالیت هرچه بهتر و کاملتر این رسانه شدید. 

 

[ ❤️ از اینکه در کنار ما بودید ، هستید و خواهید بود ، از شما سپاسگزاریم و قدردان شما هستیم. ]

 

💢 به لطف و یاری پروردگار ، طی این چند سال ، سعی ما بر انتشار صحیح و درست اخبار بوده است که گاها پیش آمده بعضی اخبار از جانب منبع خبری اشتباه بوده است. معمولا اینگونه موارد در عرصه خبر ، امری متداول بوده و حتی خبرگزاری های بزرگ و رسمی نیز مبرا از اشتباه نیستند.

 

☑️ همواره سعی ما ، رصد دقیق و سپس انتشار اخبار میباشد ، اما در این حین ، باعث خوشحالیست که شما مخاطبین عزیز خطا و اشتباهات را گزارش کرده تا اقدام به تصحیح آنها نماییم.

 

❗️گاهی شاهد ایجاد شایعات و شیطنت هایی از سوی نامهربانان و شخص یا اشخاصی بوده ایم که سعی بر تخریب رسانه فریدنیها داشتند و دارند ، اما خوشبختانه توطئه های آنها خنثی شده و مردم هوشیارتر از آنند که گول فریب و حیله آنها را خورده و به شایعات توجه کنند. در پایان بار دیگر تاکید میکنیم که این رسانه تحت حمایت و نظارت هیچگونه جهات سیاسی ، اشخاص مهم ، ارگان و اداره ای نیست ، و کاملا مستقل و شخصی اداره میشود.

 

✅ سخن پایانی : انشاالله به لطف ایزد منان و حمایت شما مخاطبین گرامی ، پرقدرت این رسانه مردمی را به دور از هرگونه جهت های سیاسی و ایجاد حواشی ، ادامه خواهیم داد.

 

[ ❤️ از اینکه برای مطالعه این متن زمان گذاشتید ، از شما ممنونیم. ]

 

💐 دوست دار پرمِهر شما

◽فرهاد میرزایی - مسئول رسانه فریدنیها