📊 تعداد شرکت کنندگان : ۳۰۴ نفر

❓کدامیک از خدمات رسانه فریدنیها ، از نظر شما بهتر است؟

➖ اخبار شهرستان فریدن - ۲۸۷

➖ پیام های مردمی - ۱۷۰

➖ عکس از طبیعت و شهر - ۱۳۷

➖ اطلاعیه ادارات و ارگان ها - ۱۲۱

➖ اخبار مهم کشور و جهان - ۹۲

➖ اطلاعیه ترحیم و پیام تسلیت - ۸۹

➖ آگهی و تبلیغات - ۸۴

➖ اخبار شهرستان چادگان - ۲۵

➖ اخبار شهرستان بویین میاندشت - ۲۳

➖ اخبار شهرستان فریدونشهر - ۲۰

 

❤️ میزان رضایت خود از رسانه فریدنیها :

🟩 خیلی خوب - ۱۴۳

🟨 خوب - ۱۱۸

🟧 معمولی - ۱۳

🟥 بد - ۰

🟪 خیلی بد - ۳

 

☑️ گزیده ای از انتقادات و پیشنهادات شهروندان شرکت کننده در این نظرسنجی :

 

📝 با سلام و تشکر از شما و تلاش هایی که در راستای آگاهی بخشی مردم فهیم فریدن انجام میدهید. لطفا بیشتر و همچنین دقیق تر به مسائل روز و اخبار مهم کشور بپردازید تا اطلاعات مردم را هم بالا ببرید، بالاخص امسال و ابتدای سال آینده که منتهی به انتخابات است. البته نه این که موضع گیری بشه و جناحی، ولی اطلاعاتی هم که عموما در دسترس مردم عادی نیست را قرار بدید تا اونها هم اطلاعات کافی داشته باشند. ان شاءالله موفق باشید. باز هم از کانال خوبتون کمال تشکر را دارم.

 

📝 ضمن عرض سلام و تشکر، اگر ممکنه ماهیانه با یکی از مسئولین شهرستان گفتگو کنید.

 

📝 ازحضور همه مسئولان در کانال اطمینان حاصل کنید تا اگر مشکلی هست به گوششان برسد. ممنون از کانال خیلی خوبتان

 

📝 مشکلات فریدن رو بیشتر به نمایش بگذارید و راهی برای حل مشکلات پیدا بشه

 

📝 از تمام دست اندرکاران این رسانه قدردانی می کنم و هر جای دنیا که باشم خودم را جزو رسانه فریدنی ها میدانم. من زادگاهم را دوست دارم.

 

📝 با سلام و عرض ادب و خداقوت ، اگه مدیران شایسته تقدیر و معرفی و مدیران ناکارآمد نقد و کمک و راهنمایی شوند ، مخاطبین دلگرم و امیدوارتر میشوند. با تشکر

 

📝 سلام، پیشنهاد می کنم با توجه به وضعیت نا بسامان مبلمان شهری در شهر داران، از نظرات کارشناسان و صاحب نظران در این زمینه استفاده شود تا تغییرات بیشتر نمود کنه و شهر داران از این دل مردگی در بیاد، ضمنا از پیشرفت پروژه های عمرانی مرتب گزارش تهیه و در اختیار شهروندان قرار بگیره تا انشاالله شاهد پیشرفت رو به افزون فریدن بزرگ باشیم.

 

📝 خواهشمندم موضوعاتی که مربوط به ایرادات شهر داران میباشد و توسط مردم به این رسانه منتقل میشود، مسئولان جواب قانع کننده بدهند و از توضیح الکی و بی ربط خودداری کنند.

 

📝 بعضی وقتها کم کار میشی ، شاید هم توقع ما بالا رفته، من خیلی کانال رو دنبال میکنم، خیلی زحمت میکشی، ممنون

 

📝 برنامه کاری پزشکان بیمارستان را هر روز ارسال کنید. ممنون

 

📝 سلام ، با تشکر از رسانه خوب شما ، فقط یه پیشنهاد دارم که کمی فضای رسانه را هم به شاد بودن و خوبیهایی را که مردم نمیبینن اختصاص دهید.

 

📝 سلام ، کانال جذابی هست. بدون کانالایی مثل فریدنیها ، تلگرام مصرفی برام نداره و پیشنهادم این هست که قسمت پیامهای مردمی رو بیشتر و فعالتر کنید. تشکر

 

📝 رسانه تون خوبه ، تشکر از شما ، اما به نظر من تعامل و همکاری با اداراتی که وظیفه ذاتیشون خدمت رسانی هست رو یکم بیشتر کنید. ممنون

 

📝 در مورد کشاورزان و دامداران شهرستان فریدن بیشتر گفتگو و پیگیری بشه که کشاورزی به سمت مدرن و پیشرفته بره ، کشاورزان فریدن ضعیف ترین کشاورز در سطح ایران هستن. وقتی کشاورزی پیشرفت کنه فریدن متحول خواهد شد.

 

📝 یکم طنز هم بد نیست از خود شهرستانمون

 

📝 سلام و‌ درود ، آگهی های ترحیم کمتر بشه یا زمان خاص ارسال بشه ، از همشهری ها بخواهید براتون عکس و فیلم از فریدن بفرستن

 

📝 من وقتی داخل تلگرام میشم اول به کانال فریدنیها سر میزنم. خیلی مطالبش خوب و بروزه، ممنون از حضورتون

 

📝 در صورتی خبرها را انتشار دهید که از راستی آن اطمینان داشته باشید. کانالتون خوبه، پیشنهادی ندارم